ثبت نام لاتاری

ثبت نام لاتاری - 40% تخفیف - لاتاری یار مجری تخصصی ثبت نام لاتاری آمریکا در ایران

ثبت نام لاتاری - 40% تخفیف - لاتاری یار مجری تخصصی ثبت نام لاتاری آمریکا در ایران

ثبت نام لاتاری گرین کارت ارزان ترین و سریع ترین راه مهاجرت و اقامت قانونی به امریکاست، تیم لاتاری یار با سال ها تجربه از زمان ثبت نام در لاتاری تا اعلام نتایج و مشاوره به برندگان و اقامت همراه شما خواهد بود

بایگانی
آخرین مطالب
پیوندها

ثبت نام لاتاری - 40% تخفیف

ثبت نام لاتاری گرین کارت ارزان ترین و میشه گفت بهترین روش مهاجرت قانونی به امریکاست به همین دلیل متقاضیان زیادی دارد، لاتاری یار به عنوان تیم تخصصی ثبت نام لاتاری گرین کارت امریکا در این چند سال پاسخگوی تماس ها و پیام های زیادی در شبکه های اجتماعی راجع به مسائل پیرامون لاتاری بوده است و طبیعی هست که دوستان زیادی قبل از اقدام برای ثبت نام سوالاتی مختلفی داشته باشند.

سوالاتی از قبیل ثبت نام رایگان لاتاری ، دلیل تفاوت نرخی که در مراکز مختلف ثبت نامی وجود دارد و هزینه ثبت نام لاتاری ، شرایط و نحوه ثبت نام لاتاری ، زمان ثبت نام لاتاری و یا اصلا لاتاری چی هست و چرا طرفدار داره و کلی سوالات تخصصی تر که در این مقاله بهشون میپردازیم.

قبل از پاسخ به سوال ها بهتره بگیم که با ثبت نام لاتاری گرین کارت برندگان حق اقامت قانونی و دائم آمریکا و دریافت اجازه زندگی و کار در آمریکا را به دست می اورند، مهلت ثبت نام هر سال در اکتبر شروع و در نوامبر به پایان میرسد. تنها محدودیت این روش مهاجرت، شانسی بودن آن است و انتخاب از بین متقاضیان کاملا شانسی توسط کامپیوتر انجام میشود.

آیا ایرانی ها مجاز به شرکت و ثبت نام در لاتاری ۲۰۲۱ هستند؟!

بله کشور ایران مطابق هرسال در لیست کشورهای مجاز برای ثبت نام در لاتاری 2021 قرار دارد و شما می توانید مثل سال های گذشته در لاتاری 2021 شرکت کنید.

آیا دوستانی که برنده لاتاری ۲۰۱۹ و یا ۲۰۲۰ بوده اند توانستند ویزا دریافت کنند؟

بله اگر اینستاگرام مارو دنبال کرده باشید حتما دیدید که خبرهای روز لاتاری و ویزاهای دریافتی هموطنان رو اطلاع رسانی می کنیم. اکثر برندگان لاتاری 2019 با توجه به سخت گیری های فعلی با مشکل مواجهه شدند اما تعداد زیادی هم با راهنمایی هایی که شدند موفق به دریافت ویزا شدند و برندگان 2020 هم هنوز زمان دعوت به مصاحبه آن ها فرا نرسیده.

بنظر شما آیا در لاتاری 2021 شرکت کنیم؟

ما همیشه به تمام دوستانی که این سوال را پرسیدند عرض کردیم که برای استفاده از یک شانس که می تواند زندگی شما را تغییر دهد نباید تعلل کرد حتی اگر این شانس خیلی درصد پایین و کمی داشته باشد. این نکته رو در نظر داشنه باشید که شرکت کردن لاتاری هزینه زیادی ندارد اما در صورتیکه برنده شوید شانس بزرگی را به دست میاورید، دقیقا مثل یکی از برندگان 2019 تیم ما که امیدی به دریافت ویزا نداشتند و از طی کردن ادامه مراحل منصرف شده بود اما در نهایت با راهنمایی ها و مشاوره ما ایشون جزو افرادی بودند که موفق به دریافت ویزا شدند. پس با آگاهی ثبت نام کنید و پیگیر اخبار و شرایط باشید و به هیچ وجه بدون جمع آوری اطلاعات اقدام به رفتن به مصاحبه نفرمایید. شما میتوانید جهت دریافت تمامیه اطلاعات با مشاورین تیم لاتاری یار بدون هزینه در ارتباط باشید.

آیا با وجود قانون بن ترامپ و قوانین منع ورود ایرانیان به آمریکا شرایط دریافت ویزا از این نیز سختگیرانه تر خواهد شد؟

در حال حاضر شرایط دریافت ویزا برای ایرانیان در سخت ترین حالت خودش هست و ازین وضعیت سخت تر بعید است که اتفاق بیفتد. با این حال با وجود همین شرایط نیز افرادی موفق به دریافت ویزا لاتاری شده اند که در اینستاگرام با شما به اشتراک گذاشتیم.

زمان ثبت نام لاتاری ۲۰۲۱ کی خواهد بود؟

انتظار میرود طبق هرسال، ثبت نام لاتاری 2021 در سوم و یا چهارم اکتبر 2019 آغاز شود و 34 روز به طول بیانجامد. شما در هر زمان میتوانید برای ثبت نام لاتاری 2021 از خدمات تیم لاتاری یار استفاده کنید

مزایای ثبت نام لاتاری با تیم لاتاری یار

خدمات به برندگان لاتاری

تیم لاتاری یار از ابتدای ثبت نام لاتاری تا زمان اعلام نتایج و دریافت ویزا و اقامت همراه شما خواهد بود.

اطلاع رسانی به موقع نتایج لاتاری

نتیجه لاتاری توسط پیامک به اطلاع متقاضیانی که از طریق لاتاری یار ثبت نام کرده اند خواهد رسید. ( همانطور که می دانید از طرف سفارت هیچ ایمیل و تماسی با برندگان لاتاری گرفته نمیشود و ایمیل های ارسالی با موضوع برنده شدن در لاتاری همگی کلاع برداری و فیشینگ هستند، در نتیجه برندگان باید خود پیگیر نتایج و امور باشند و در صورتی که برنده شوند اما به موقع مطلع نشوند شانس خود را از دست خواهند داد، امااا نگران نباشید تیم لاتاری یار نتایج شما را چک و از طریق sms به شما اطلاع خواهد داد )

صحت ثبت نام لاتاری

قطعا تجربه چندین ساله و تعداد برندگانِ زیاد تیم لاتاری یار، صحت ثبت نام را به همراه خواهد داشت و در نهایت رسیدِ ثبت نام برای شما ارسال خواهد شد.

آرشیو اطلاعات ثبت نام لاتاری

اطلاعات ثبت نامی شما توسط ما آرشیو خواهد شد پس هرگز نگران فراموشی یا گم کردن آن نخواهید شد.

شرایط ثبت نام لاتاری 2021

متولد یکی از کشورهای مجاز باشد. (متولدین ایران مجاز هستند)

حداقل ۱۸ سال سن داشته باشد. (زیر 18 سال به همراه والدین می توانند ثبت نام کنند)

حداقل مدرک تحصیلی دیپلم داشته باشد.

در صورت نداشتن مدرک تحصیلی دیپلم، باید ۲ سال سابقه کار طی ۵ سال اخیر که نیاز به ۲ سال آموزش دارد داشته باشد.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام لاتاری 2021

برای ثبت نام لاتاری 2021 مدرکی از شما دریافت نمی شود. شما فقط چند فرم سفارتی تکمیل میکنید و اگر برنده لاتاری شدید باید مدارکی برای سفارت آماده کنید. پس برای ثبت نام نگران آماده نبودن مدرک تحصیلی یا پاسپورت نباشید. اگر پاسپورت ندارید مشخصات خودتان را برای تیم لاتاری یار مطابق شناسنامه ارسال کنید و تکمیل فرم ها را به ما بسپارید.


مرجع: لاتاری یار مرکز تخصصی ثبت تام لاتاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی